Direktlänk till inlägg 20 oktober 2018

Bra start på min kamp...eller...inte

Av camilla ljungberg - 20 oktober 2018 17:19

Bra start på min kamp...eller?
Börjar lixom med en smaskdag.... men lördagar är lördagsgodisdag. Så även för mig. 
Igår kom jag hem från sjukhuset och ör lite sliten och trött. Känns konstigt att veta att kroppen var såååå nära att kolapsa och jag märkte typ ingenting. Det är lite otäckt. Hör först min hjärtsköterskas ord "Jag vill egentligen inte behöva söga detta, men du måste till akuten... dina värden är superlåga och just nu är njurvärdet samma som för Akut njursvikt. En remiss till akuten är skickad och nu åker du"
När jag kom till akuten sa sköterskan att hon Inte hade räknat med att patienten hon skulle möta skulle komma gåendes och vara glad. Sen sa läkaren samma sak och till sist sa även personalen på avdelningen exakt samma sak. Okej, det är bara att inse.... jag va sjuk... jävligt sjuk. Känns overkligt och jobbigt. Tänk att inte känna att kroppen är så dålig.... hur fasiken ska jag märka det nästa gång då? Jaja, förhoppningsvis blir det ingen nästa gång. Nu jäklar.... eller ja, imorgon hahahahaha. Fan så amatörkasst... jag ska bara äta godis först...hihi.

Jaja, idag ska jag iaf mäta mig så jag har koll på alla mått *Hjälp*

Ha en härlig lördag.... nu ska jag köra till godisaffären :-P  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av camilla ljungberg - 20 oktober 2018 16:52

Jag är 42 år... sambo plus tre bonusbarn, en hund "Jeppe" och två katter "Mini" och "Katten". Jag är Född med elakartad skelettcancer, första domen blev att jag inte skulle överleva. Uppenbarligen gjorde jag det, men blev förlamad från midjan och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards